Bolaget ska producera, marknadsföra och sälja produkter och produktioner inom spel för datorer, spelkonsoler, mobiltelefoner, virtuell verklighet (virtual reality) och förstärkt verklighet (augmented reality) och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 449 | 543 | 958 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 488 | -2 061 | -1 119 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 466 | -2 063 | -1 121 |
Årets resultat (tkr) | -1 466 | -2 063 | -1 121 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 628 | 763 | 2 825 |
Antal anställda | 5 | 5 | 5 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 449 | 543 | 958 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 488 | -2 061 | -1 119 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 466 | -2 063 | -1 121 |
Årets resultat (tkr) | -1 466 | -2 063 | -1 121 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 4 628 | 763 | 2 825 |
Tillgångar (tkr) | 4 628 | 763 | 2 825 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 4 198 | 507 | 2 569 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 430 | 257 | 256 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 628 | 763 | 2 825 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 5 | 5 | 5 |
Omsättning per anställd (tkr) | 290 | 109 | 192 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -102.7% | -379.6% | -116.8% |
Soliditet | 90.7% | 66.5% | 90.9% |
Kassalikviditet | 1076.3% | 296.9% | 1103.5% |
Bolaget ska producera, marknadsföra och sälja produkter och produktioner inom spel för datorer, spelkonsoler, mobiltelefoner, virtuell verklighet (virtual reality) och förstärkt verklighet (augmented reality) och därmed förenlig verksamhet.